Onko noi sun ripset aidot?



On ja ei ole.Yhtenä aamuna ystäväni neiti T ja neiti P olivat luonani kahvilla. Katselin heidän ripsiään ja kysyin, ovatko ne aidot. Olivat ne. Samalla Neiti T mainosti minulle ripsihoitoainetta, joka kasvattaa ripsiä. Hän oli käyttänyt sitä ripsiinsä. Siitä asti aloin kertoa kaikille: "Tiesitkö, että on olemassa sellainen aine, joka kasvattaa ripsiä?!" Hämmentävää mutta totta.

En ole koskaan ajatellut, että ripseni olisivat lyhyet. Ne ovat aina olleet ihan hyvän pituiset ja tummat. Ei ne kuitenkaan läheskään niihin mittoihin yltäneet kuin hoitoaineella käsiteltyinä. Puhuttuani tarpeeksi kauan (ehkä vuoden!) ripsihoitoaineesta päättivät neiti T ja neiti P antaa minulle sellaisen valmistujaislahjaksi. Se tehosi. Ripseni saavat jatkuvaa ihailua osakseen. Toki siihen tarvitaan hoitoaineen lisäksi myös se, että jaksan joka aamu laittaa ripsiväriä. Muuta meikkiä en sitten arkisin käytäkkään, mutta mitäpä siitä, kun silmät kerran säihkyvät?

Jaa, että mitä tämä ripsihoitoaine sitten on? Minä käytän Revitalash-nimistä tuotetta, jonka voi käydä hakemassa Neiti T:n kauneushoitolasta Petite Cabinettesta. Voi sen myös tilata netistä.

Tämä ei ollut maksettu mainos, mutta Revitalashin maahantuoja voi mielellään lähettää minulle uuden hoitoaineen ilmaiseksi, kun edellistä olen käyttänyt jo melkein vuoden. Pelkään, että se loppuu hetkenä minä hyvänsä. ;)


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Feta-pinaatti-lohi-kiusaus

Muutto Wordpressiin

Miltä tuntuu sairastaa ja laihtua, vaikka ei haluaisi?